Při objednání zboží je na výběr doručení Českou poštou nebo kurýrní službou GLS, DPD a PPL.
Za zboží se platí:
a) hotově při jeho převzetí, popř. u přepravce DPD a PPL je možná platba kartou
b) bezhotovostním převodem na účet prodejce, platební údaje obdržíte emailem po přijetí objednávky a ověření dostupnosti objednaného zboží
Objemnější a těžší balíky nad 20 kg se doručují pouze službou GLS a DPD.
Cena za dopravné a balné při platbě dobírkou po České republice činí Kč 139,- až 199,- podle volby přepravce.
Cena za dopravné a balné při platbě převodem na účet po České republice činí Kč 109,- až 129,-.
Při objednávce zboží v hodnotě 3000,- a více je doprava kurýrem nebo Českou poštou ZDARMA.
Nebude-li moci být část objednávky dodavatelem realizována, bude kupující předem informován o možnostech dodání, změny objednávky nebo případné slevy z výše dopravného.
Zboží je možné si vyzvednout i osobně v kamenném obchodě po telefonické nebo jiné domluvě. Ceny uvedené v internetovém obchodě jsou stejné, jako v kamenné vzorkové prodejně.
V našem e-shopu si můžete nezávazně zjistit dostupnost a časový limit dodávky zboží telefonicky nebo emailem.
Po vyplnění a odeslání objednávky zboží budete v nejbližší možné době telefonicky nebo emailem kontaktováni pro potvrzení objednávky, popř. upřesnění detailů objednávky.
Doba dodání zboží je zpravidla 1 - 4 pracovní dny podle dostupnosti zboží a volby dopravy. Ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší, ovšem jen po dohodě se zákazníkem.
Při objednávce zboží v jiné než pracovní hodiny bude objednávka vyřízena v nejbližší možné době. Telefonické potvrzení provádíme v pracovní dny.
Přebírání balíku
Při přebírání zboží od přepravce si pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zda je balík neporušený a nepoškozený. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, informujte nás co nejdříve pro upřesnění dalšího postupu.
Doprava přepravní službou GLS, DPD a PPL
Kurýrní služba doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 h, případně i v sobotu. Doba doručení může být přesněji nasměrována zákazníkem již při objednání zboží a to upozorněním do objednávky. Doručovatel vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Je možné domluvit i pozdější dobu dodání po 18. hod.
Pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den, případně uloží zásilku na sběrné místo či depo přepravní společnosti, kde je možné si zásilku vyzvednout.
Doprava Českou poštou
Pokud vás doručovatel České pošty nezastihne, nechá v poštovní schránce oznámení a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště.
Lístek s oznámením obsahuje i kontakt (telefon) na vaší poštu.
Balík na poště zůstane 7 kalendářních dnů, než bude vrácen odesílateli. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení balíku v určitý den nebo prodloužení úložní doby.
Osobní odběr
Osobní vyzvednutí zboží je možné v prodejně v Kosmonosích a to zdarma.
Když bude zboží připraveno, budeme Vás emailem nebo telefonicky kontaktovat k vyzvednutí. Zboží pak můžete vyzvednout kdykoli během otevírací doby prodejny.
Na prodejně zůstane zboží připraveno 7 pracovních dní. Poté bude uvolněno zpět do prodeje.
Další informace:
Průvodce, jak nakupovat v tomto obchodě
Rady a tipy, jak správně vybrat výbavu
Obchodní podmínky, vrácení zboží, reklamační řád
Ochrana soukromí a soubory Cookies